A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді, спорту та туризму Углянської сільської ради

Навчально-методичне забезпечення

Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності. Методичні рекомендації/ ав.: Ольга Ферт – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017

 

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 н. р.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник /

 

Методичні рекомендації щодо виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів

 

Методичний посібник “Інноваційні підходи до  навчально-виховного процесу та соціалізації  дітей з особливими потребами в умовах спеціальної школи-інтернату”

Вхід для адміністратора